till alla er som undrar vem Pontus är..

många gånger, då jag nämnt Pontus namn under denna veckan har människor i min omgivning hajat till och kollat lite frågande på mig vem Pontus är.
men i mitt liv har/finns det fyra Pontus, tror jag, här följer en redogörelse om dem, och till sist kan du läsa om varför jag pratat så mycket om en viss Pontus denna vecka.

¤ PONTUS, en kille som är ett år yngre än min bror, jag har varit scoutledare för denna P, åkt skolbuss tillsammans. mer än så är det icke.

¤ PONTUS, en kille som är ett år yngre än mig som jag gick på gymnasiet med, han gjorde så jag överlevde mattelektionerna och vi är bra, väldigt bra kompisar, dock bor han i london nu för tin'...

¤ PONTUS, en tonårsledare härifrån.

¤ PONTUS, min "värdfamiljs" hund

Och det är den sista PONTUS som jag pratat om, anledningen: jag har varit hundvakt och tagit hand om Pontus, det är han som väckt mig med tunga andetag, han som fått mig att gå ut och gå, han som gjort att jag överväger att skaffa hund i ett senare skede i mitt liv..

NU VET NI!
frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0