jag önskar att jag kunde komma på fyndiga rubriker...

så var det torsdag och denna dag har tillbringats i vårgårda hos en sjukgymnast,
med min fot,
Om foten: jag har alltså i en och halv vecka haft ont i min högra fot, det är svårt att beskriva hur och var och allt, men ont gör det. så då ringde jag till vårdcentralen i tisdags, då hade de inga tider så hon sa att om jag hade stukat foten så skulle det ändå ta en och en halv vecka innan smärtan försvann, men var den kvar skulle jag höra av mig inom en eller två dagar, så då eftersom det fortfarande gör ont ringde jag idag, och då helt plötsligt säger hon "vi brukar skicka allt som har med fötterna att göra till sjukgymnaster för de är duktiga.. " så jag fick ett telefon nr och ringde dit, fick en tid och sen åkte jag dit, undersökning och till slut en eventuell diagnos, nu ska jag prova att gå med inlägg i skorna så kanske det blir bra.
han trodde nämligen att jag har en nerv i kläm typ. (han sa en massa svåra ord (och förklarade dem) men kan inte återge det) så nu ska detta inlägg göra så att det "mellanbena" trycks ut så det blir mer plats till mina nerver.. spännande att läsa om detta eller hur!

sedan fortsatte jag in till alingsås för inköp till cafét, för första gången på över 10 inköp (och då snackar vi STORA inköp, jag vill inte nämna några belopp men vi snackar stora!) frågar någon om det är till en fest eller företag och jag blir tro det eller ej helt ställd av frågan och säger: till kyrkan..
(men han vet i alla fall att jag inte kommer äta upp allt godis och dricka upp all läsk själv, och det är ju bra....)

annars har jag fått mitt paket från cdon! så nu har jag 2 nya filmer (inga romantiska komedier, men med all säkerhet en kärlekshistoria, det går ju inte att komma från dom, det är två dansfilmer! det gillar jag)
sen ny musik (så nu slipper jag sitta och leta låtar på youtube... bra)
och det bästa: säsong 4!!


 sen är jag som sagt inne i min pysselperiod, vad har hänt liksom?
så jag håller på med mina raggsockor, ett par byxor
och sen kliar det i mina fingrar för ett till projekt, dock vet jag inte vad. men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: sayan

hur i hela världen har du tid?! projekt-människan #1..! härligt att veta att du lever iaf. Lycka till med bokbytet ikväll :)

puss och kärlek

2009-02-16 @ 20:20:16
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: MALiN

några tänkbara anledningar till hur jag har tid:



jag har inte tid, det är kanske därför det kliar i fingrarna efter det..eller jag vet inte.. men det är roligt..



du kanske har hört att jag inte sover så mycket.. jag använder den tiden till projekt istället.



sen har denna veckan som gått varit väldigt lugn.. det är denna veckan som tar kål på mig. ev, vi får väl se.. måndag kväll och jag jobbar inte.. nejdå,



bokbyteriet gick bra. jag har sjukt många böcker jag vill läsa. plus de jag hade sen innan som jag vill läsa.. vet inte hur jag ska hinna allt, men som sagt.. jag kan ju inte sova.. då kanske.

kärlek

2009-02-16 @ 20:35:30
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0