jag pratar med hundar!

usch hemska tanke.
jag ska vara hundvakt nu i helgen. och då var jag ute och "prov gick" med Pontus som hunden heter,
och då upptäcker jag det fasansfulla, jag småpratade med honom under tiden vi var ute och gick.

jag som brukar tycka att det är lite småroligt med människor som är ute och går med sina hundar och så pratar dom med hunden som om den vore en person..
men jag är likadan.. jag ska nu under dessa fyra dagar försöka sluta med det..

ja så är det.
annars ska jag försöka gå och lägga mig tidigt ikväll, det vill säga att efter tonår så dår jag inte sätta mig vid datorn, för då är det kört, utan nästan gå och lägga mig på en gång, för jag ska upp tidigt, riktigt tidigt imorgon för att ta mig till alingsås för att få bilen besiktigad, kanske borde ha tvättat den.. men jaja det är sånt som man inte ska hänga upp sig på,.
men så det är vad som händer.. just nu bakar jag kladdkaka till fikat på tonår ikväll.
det känns lite som om det är allt jag gör, bara bakar till fika, och fika och fika,,
jag gör annat också.. som ikväll har jag faktiskt även andakten på tonår!
så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0