tack, för den här dagen...

dagens namn är lördag och eftersom jag har varit ledig har den spenderats i Borås, med Martin (klasskompis från högstadiet och gymnasiet) med patsy och mickan (klasskompisar från götabro), en trevlig dag som helt klart har gått i koffeinets och sockrets tecken, så det är konstigt att jag inte är helt sockerhög just nu.. men sån blir man ju inte alltid.
kvällen kommer spenderas till viss del hemma i lägenheten sen åker jag till vårgårda för att hänga med hannasara.
det blir trevligt det.

nu sitter jag och lyssnar på  Sarah Down Finer, fantastiskt!!
oja.

och minns särna..

kanske lite ego, med bara bilder på mig, men det får ni ta...
(de är i alla fall från särna, och för ovanlighetens skull lägger jag upp bilder, så tyst!)

Kommentarer
Postat av: sayan

e g o! nä, jag gillar dig ändå och jag kan ta bilder på dig :) ser att du gjort om här, it was the worst (?!)

take care! puss

2009-01-17 @ 23:33:55
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: MALiN

ja jag sa ju det, det är därför jag egentligen inte vill lägga ut bilder på mig, alla kallar mig ego då..



du får så gärna ta bilder på mig, även om jag i ärlighetens namn inte riktigt fattade varför du skrev det?



malin är inne i förändringens tecken och eftersom jag fortfarande inte hittat något som jag är fullt nöjd med så ändras det hejvilt.. men vi får se vad som händer.. ingen som vet..

(tycker du inte om det?)

ta hand om dig du. puss

2009-01-18 @ 12:22:00
URL: http://malindarlings.blogg.se/
Postat av: sayan

klart jag gillar det :) you know I do.



jag har det fint. ikväll drar vi inte till den kungliga hufvudstaden för ett par vändor på dansgolvet. polka, I think.

ta hand om dig, puss och en massa kärlek osv osv..

2009-01-18 @ 13:25:30
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0