TIPS

Godmorgon.
ja du kanske inte tycker att det är morgon. men trots att jag varit vaken i 2 timmar, så skulle jag mer än gärna sova en stund till.
men jag har redan hunnit med en hel del.

¤ baka en ananaspaj.
¤ diska allt från bakningen igår
¤ ätit frukost
¤ kommit fram till hur jag ska lägga upp dagen..

och nu sitter jag (samtidigt som jag skriver detta och skriver och funderar på vad jag ska skriva till programbladet som kommer ut nästa vecka.. jag måste ha skickat in det idag.. så det måste bli klart...)

planerna för dagen är annars:
¤ skriva denna ovan nämnd text
¤ stickcafé
¤ ringa och prata med en "hemlig gäst" till tonår om han kan
¤ countrykväll (har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig)
¤ städa
¤ tvätta
och allt annat jag inte hinner en vanlig dag..

så är det..
igår hade vi café uppstart!
mycket trevligt om jag får säga mitt (och det får jag)
jag fick bara positiva reaktioner på mina hallonmuffins och mina chokladmuffins..
BRA!
sen spelade vi Donkey Konga


Och det var något så fruktansvärt roligt, svårt, men om man bara körde ett par låtar efter varandra så fick man in det..
Alltså man har kongas som man kan "slå" på eller klappa allt efter den ordningen som visas på skärmen.


om det bara var lite enklare att fixa så kanske jag skulle ha köpt det.. så roligt var det..
så har du aldrig spelat detta (eller som jag aldrig tidigare hört talas om detta) så kolla upp det och om möjligt spela det..
jag gillar't!!

Annars så är det inte så mycket nytt,  det är det ju sällan..
men så är'e'mät.. så att säga (översättning: så är det med det...)
hoppas din lördag blir en toppen dag!
kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0