torsdag: bakning

ja du läste rätt, idag är det torsdag, (fint observerat!) och jag bakar, eller jag har ledigt nu mitt på dagen och är nästan lite tvingad till att baka bröd, av den anledningen att vi har "knytis-ungdomsledarfulle" imorgon och jag ska ha med mig bröd..
men det är roligt så det är ingen fara!
men brödet är bakat och nu sitter jag med en kopp kaffe vid datorn och njuter..
men ska strax sätta igång med att fixa lite chokladbollar, antingen till tjejgruppen ikväll, eller filmkväll imorgon, eller bara för att jag vill baka och ha något gott.. :)
men det löser sig. allt löser sig.

sen går jag på en härligt ledig helg.
planerna är som följer:
¤ Filmkväll (fredag)
¤ Hjulet ( lördag, EV, de öppnar nämligen då, vilket dock innebär SJUKA mängder med människor som vill fynda, och jag är inte säker på att jag vill trängas med alla...)
¤ Borås, fika med vännerna där förhoppningsvis (lördag) och tyginköp till klänningar jag ska hinna sy..
¤ 15 års kalas, hos en av mina ungdomar, eller en av döttrarna i min värdfamilj... (söndag)
¤ Göteborg (söndag - måndag)

Vi får se om allt detta går i lås, det känns nästan lite tveksamt.. men allt löser sig.. :)
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0