lördagen den 31 jan

alltid när jag skriver datum längst upp känns det som om fortsättningen nästan måste bli:
kära dagbok...

men inte mer om det..

det är lite dåligt med inlägg just nu, men det är på väg, jag sitter och jobbar på två lite större inlägg av sånt som jag är lite irriterad på just nu.. så vänta bara, det kommer.

en kort uppdatering av mitt liv ska ni ändå få

¤ just nu är tankarna om jag ska stanna kvar här eller inte mycket som tar lite tid och kanske även lite energi, annars är det fullt upp med jobbet som vanligt.

¤ det går jättebra att vara hundvakt, jag var ganska orolig där ett tag, men det går jättebra, i dag på morgonen/förmiddagen så satt jag en 5-10 min och klappade honom och han satt där så fint, och höll tassen i min hand..
(om jag aldrig gifter mig, och om jag bor på landet, så kan jag helt klart tänka mig att ha hund på heltid..)

¤ jag tror att jag för första gången fått blommor av ingen speciell anledning (annars har jag ju fått det när jag fyllt år, konfirmerats, student osv..) men i torsdags ringde det på dörren och så fick jag blommor. bara för att. jag blev glad!
bilderna är inte de bästa men det är i alla fall bilder:
        

Kommentarer
Postat av: Hannah

JAG VILL MED HA BLOMMOR!!!!

2009-02-01 @ 10:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0