and back in town (?)

nu, efter ett ganska långt inläggsuppehåll är jag åter igen hemma och bloggar.
Jag har varit hemma hos mina päron i småland. kom tillbaka hem, bara för att packa om väskan för att åka på nyårsläger, kom hem i går kväll.
 
Nyårslägret
Jag vet inte ens var jag ska börja beskriva det. men jag har haft det hur bra som helst.
lärt känna mycket nytt trevligt folk, både när det gäller lite äldre (dvs i min ålder, ledare) och yngre, (deltagare)
jag har varit lite småsjuk, men inget allvarligt, (det väntade tills jag kom hem, men det kommer jag tillbaka till)
ja har haft seminarium -  pratat om bön, andakt - pratat om livet som kristen, dramaövningar, drama uppspel, förbön.
allmänna prat om allt och inget och en massa annat. jag är nöjd.
och helt fascinerad av allt arbete som frivilliga ledare lägger ner, för att detta läger ska bli möjligt..

men som sagt jag kom hem., och man kan säga att mer än en veckas alldeles för lite sömn per dygn (som mest 6 timmar som minst 2 timmar)  har nu kommit att ha följder, jag är trött och sjuk.
jag har ont i halsen och huvudet, hostar, har feber och har inte ork till någonting så idag
har jag till mesta delen legat i sängen eller soffan och halvsovit..
haft på tvn men inte kollat..
 och nu sitter jag här.. vid datorn...
ska kanske gå och lägga mig snart.. måste bara äta någonting,..
det blir bra.
tack och hej!
Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0