9 jan.

tyckte att det började bli dags för mig att uppdatera här.
jag gillar att läsa andras bloggar och jag blir (det är jobbigt för mig att erkänna detta men så är det) lite ledsen och sur när det inte är uppdaterat på ett tag, vilket tyvärr händer ibland.
Men så kom jag fram till att det är ganska korkat av mig att kräva av andra att de ska ha uppdaterade bloggar, speciellt när jag själv kan vara ganska dålig på det. så jag tänkte att det är väl bäst att jag gör något åt det.

jag kom tillbaka till väster götland igår torsdag, dagarna hemma spenderades mest i sängen, soffan eller matbordet, och gående där mellan.
och en snabbis i nässjö för att fika med frida och linea och köpa present till mormor.
annars var jag sjuk.
och jag tyckte synd om mig själv..
och mamma och pappa tyckte också synd om mig. det var skönt..
men nu är jag tillbaka i verkligenheten, har börjat jobba idag. det är dock en väldigt lugn vecka så det är ingen fara.
jag är inte helt frisk än, och jag märker av detta när jag anstränger mig lite för mycket lite för länge, då blir jag lite snurrig och måste sätta mig ner och ta det lugnt ett tag..
men det kan man ju leva med.

så nu sitter jag i soffan, känner av biverkningar från hostmedicinen, (inga bra biverkningar, lite läskiga..)
men inget allvarligt (så bli inte så orolig)
men sånt är livet har jag fått lära mig.
ja vad vill ni mer att jag skriver, ett tag tänkte jag att detta skulle bli en seriös blogg där jag tog upp viktiga saker..
som hur det står till i världen och sånt, men det har det inte riktigt blivit.. frågan är om det är bra eller dåligt?
vad säger ni?
(ja jag ställer många frågor till er, men det är få som svarar... så jag tänker fortsätta med frågorna..)
ikväll kommer det några tjejer till mig så ska vi se på film och ha det bra.
det låter väl som en bra idé?
men frågan är vad som ska hittas på imorgon?
just nu är förslaget
ut och grilla i skogen, spela spel och film...
men vi vet inte än..
några tankar?
nu ska det städas!
 

Kommentarer
Postat av: Syster

O det är synd om mej med.

Mitt bagage!!!!

2009-01-10 @ 14:25:49
Postat av: malin

ja det är synd om dig.



det är synd om systrarna gustafsson...

2009-01-10 @ 18:35:46
URL: http://malindarlings.blogg.se/
Postat av: sayan

hrm. tar det där som en pik. men nu har jag ju uppdaterat... nästan nyligen..

2009-01-12 @ 14:47:29
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0