en liten liten uppdatering...

hemma igen, ganska trött.

Anledningen till det, jo så här är det.

Igår gick jag upp vid 05:00, (den ni) för att ta bilen (inte Svea dock) till Tranås för att hämta upp A & E, sen fortsatte vi till Örebro, där vi hade en möhippa för Martina, som gifter sig om två veckor, (det är galet det).
Så det var skoj inplanerat hela dagen, skoj, mest för att vi hade fullt upp med att skratta.
Martina är sannerligen en försäljare och sångerska!

vad vi gjorde vill jag inte avslöja mer här...

Sen efter allt, åkte vi hem, och jag fick sova över i Tranås, hos Martina.
(Hon tyckte det var liiiite långt att köra hela vägen, och ja, hon hade väl rätt!)

men sen idag på morgonen åkte jag...
så nu sitter jag och fixar med det ena och andra.

Måste snart börja packa inför nästa äventyr..

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0