ett återkommande tema...

det känns som om jag alltid skriver att jag är trött när jag väl skriver något här.
men det är sanning.
jag är trött.
Jag är en mycket trött människa. tydligen.
nej, men har man mycket för sig så blir det väl att man blir trött. ruggigt trött helt enkelt..

men men. så är det..

nu är jag hemma hos mig själv igen,  har varit hos mor & far i nästan tre veckor, eller jag har farit omkring i 3 veckor, men sovit flest nätter hemma i mitt barndomshem. (det känns konstigt att skriva något sånt. men så är det..)

det känns lite små konstigt att jag sitter här i soffan, med mjukisbyxor, min tröja från barnlägret, en filt runt axlarna, en kudde i knät, datorn framför mig, Maia Hirasawa som sjunger för mig, och det är fredag har jag hört. konstigt, mycket konsigt. men jaja, sånt är livet!

Hoppas det är bra med er?

Ha en finfin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0