hemma...

jag är hemma från gf.
Kom egentligen hem igår.
men jag var så sjukt trött så jag gick väl och la mig runt kl 19 och sen sov jag...

väldigt skönt,. men man känner ju nu att det inte är bra att ena natten sova 4 timmar och nästa 13 timmar.
Man blir för illa schleten då... men så är det.
i övrigt. en bra helg!
verkligen.
det var inte så där många band som jag ville se, men det var bra i alla fall!

mycket strand blev det. det var hur bra väder som helst!
dock är min mage rosa just nu. men sånt får man ta.

nu ska jag tvätta och allt annat som man måste göra när man kommit hem...


Kommentarer
Postat av: linea

hej malin. jag har fortfarande inte sovit igen timmarna jag missade av att köra bil hela natten.

Förlåt om jag var jobbig och gnällig på gf. jag var så trött hela tiden, säkert en blandning av värmen och förkylning. Och så saknade jag verkligen sibbe. hoppas att jag inte var för jobbig

2009-07-06 @ 22:47:34
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0