kan ju vara en trist och tråkig och alldeles, alldeles.....


det är tydligen lördag idag.
fast det känns inte som det..
fast jag vet inte vad det känns som om det är, bara inte lördag.

det är konstigt. men det kan väl bli så när man haft semester i ett par veckor och inte levt ett liv efter vad almanackan säger.
men idag, hitintills har jag inte gjort så mycket, och tänker väl fortsätta i den riktningen, med undantag att ringa ett antal samtal, baka sockerkakor, och sy, sy, sy, sy...
men för att kunna baka måste jag åka och handla ägg.. och det är jag inte så illa sugen på..
men jag måste ta tag i detta.
för då kan jag ta det mer lugnt imorn, och det vill jag,
För då är det söndag...

förlåt för mina tillintet sägande inlägg, men det är så det blir ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0