klockan går...

allvarligt talat, vart tar tiden vägen?
Jag fattar inte. det känns som om det var i förrgår jag satt och funderade på vad jag skulle göra av mina 6 veckors ledighet.
nu har hälfen gått, för den snabbtänkte hoppa över, ni andra alltså 3 veckor kvar..
och jag har ju inte hunnit med något.

Jaja, förra veckan jobbade jag och var på läger. Hur underbart läger som helst!
Ungdomarna är så bra!
Det som sägs som dagens ungdom stämmer inte in på de som var med på lägret. (det var snarare alldeles för lite bus..)

Men men.
Ikväll ska det vara någon form av födelsedags fika hemma hos mig. (välkommen kl 18.00..)
sen får vi se vad som väntar...

Kommentarer
Postat av: josefin

Håller med! Det är snart augusti.. typ. De går så fort! helt sjukt.



hoppas allt e bra me dej! Kramhej

2009-07-21 @ 12:05:48
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: linea

dummamalin somglömt harry!

jag vill ha harry!

2009-07-27 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0