När det äntligen är över (Melissa Horn)


Jag ligger hemma i min soffa, lyssnar på Melissa Horn och läser Harry.
Livet är gott.


Efter all ledighet som jag haft så börjar jag jobba ikväll.
Ska utvärdera ett läger.. Känns helt okej att börja med.
Sen så blir det jobb resten av veckan!

Det blir bra det!


Dock är jag väldigt trött och sliten, seg. Så mitt mål för de närmaste dagarna är att försöka få någon form av
normal dygnsrytm. Det är mål nr 1.


Det som är kvar på sommarens schema är scoutläger, frizon och bröllop kvar!


Martina och Jocke gifte sig i helgen för dig som inte vet det!
Jag var värdinna, det gick bra!
Och nu har jag fått spelet "catch" "spelet om att hitta och behålla sin drömparter" så välkommen hit på spelkväll!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0