en del tror


en del tror tydligen att jag är tillsammans med en kille i den församling, som jag är med i och jobbar..*

anledning, jo de hade sett oss sitta bredvid varandra på en gudstjänst.
det är inte lätt.
så alla ni som tror att jag är tillsammans med någon bara för jag sitter bredvid en kille på en gudstjänst.
så är inte fallet.
jag är lika mycket singel nu som innan gudstjänsten ;)


* kan vara bra att tillägga att det är de äldre som tror detta, inte så konstigt om man läser anledningen...

Kommentarer
Postat av: josefin

dejt under gudstjänsten. Hmm, njae..



Oj, e de så illa att de tar de som att ni e tillsammans för att ni sitter breve varann? Hmm, undrar hur många killar man vart tillsammans med då? Ja menar, hur många killar har man inte suttit breve i sina dagar. haha. :P



Ha en bra dag! :)

2009-06-10 @ 11:10:01
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0