en lördagskväll i malins liv kan se ut så här...


regnet bara faller ner utanför fönstret,
det skulle varit en vanlig dag skulle jag ha hittat
något positivt i det,
men just nu känns det bara segt.
jag väntar på att koppen ska komma.
vi hade tänkt att ta en promenad. men det känns inte så lockande.
(åter igen, utanför fönstret faller regnet som om det vore dags att bygga en ark igen..)
så jag är i stället sugen på en slapp och svullkväll.
vad sägs om pizza, chips, film och bara en massa tjejsnack (som visserligen nu för tiden
inte är vad tjejsnack var en gång, nu kommer det bara upp en massa jobb och sånt)
men bara slappa. och ladda.
just nu känner jag mig så sjukt opepp på allt.
men jaja.
jag ska se till att trycka upp sisådär 30 sånghäften tills imorgon också.
det blir nog inte jättesent ikväll..
jag måste ju packa också.
och bestämma vad jag ska klä ut mig till..
men ingen fara än.. jag menar, det är ju gott om tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0