hemma men snart iväg igen..

nu är jag hemma från torp.
sjuk, sjuk och åter sjuk.
hostar som jag vet inte vad. vi får se hur det slutar detta..
det kan bli spännande.
nu ska jag ta och krypa till sängs och försöka läsa lite och sen sova riktigt länge! det ser jag fram emot!!

hoppas du har haft en fin midsommar..

jag ska ta och skriva lite mer om mina tankar efter torp.
men eftersom jag inte klarar att skriva mer än några ord innan jag avbryts av en enorm hostattack (höll på att missa H:et, och vad som menas med ostattack vill jag helst inte veta,...) så det får bli imorn eller då jag mår bra igen...

Kommentarer
Postat av: josefin

Krya pa dej! Hoppas det var kul pa Torp annars, forutom forkylningen da saklart! Kram

2009-06-22 @ 02:17:11
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0