jag blir alldeles stum när jag ser dig....


Japp, då var jag hemma igen, från barnlägret. Att något som tar så lång tid att planera kan gå så fort.
Det är galet det.
Dock var jag ju lite småförkyld innan jag åkte, och att då vara på läger, då man till 99% av tiden spender utomhus, sova i tält, sova för lite. och av en konstig anledning frysa (man måste ju se till att barnen inte fryser, så då lånar man ut filtar och dyl till barnen, vilket resulterar i att man fryser mer själv) kanske inte är det bästa....
Som sagt, hemma igen, Galet förkyld.
så dagen komme väl troligtvis tillbringas i soffan, med film, musik, bok, te, kanske lite kaffe.
sen får vi väl se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0