just nu ...

Favoritlåten just nu heter Frogs and Princes med Natasha Bedingfield

Här är en del av texten:


Tell me how many frogs do I have to kiss
Before I find my prince, before I find my prince
All you girls that are going through this
Tell 'em how it is, tell 'em how it is



japp jag gill'art!

försöker komma fram till vad jag ska rösta på, alla mina försök att sätta mig in i detta har inte hjälpt jättemycket som det känns just nu.

och enligt min mamma får jag rösta på precis vad jag vill.
Pappa tycker dock att jag ska rösta på "rätt sida"
men vi får väl se vad det blir..

GLÖM INTE ATT RÖSTA!

Kommentarer
Postat av: linea

jag tänker inte rösta.

2009-06-06 @ 21:21:17
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0