klockan ringde 04:30

och jag gick upp..

det är sant.

idag har jag varit på "studiebesök" på en bondgård (man kan tycka, uppväxt på en gård som jag är, att jag inte behöver göra studiebesök, men det här var större än hemma, mycket större..)
jag och HannaSara tänkte besöka den största bonden i Vårgårda, tillika Fridas (en av ungdomsledarnas) pojkvän.
sagt och gjort.
vi drog iväg och var där vid halv 6..

och så kollade vi när han mjölkade, korna blev lite nervösa av vår närvaro, det märktes genom att de  uträttade behov titt som tätt, men det gick bra.
sen fick vi var med och mata kalvarna, "tjejer är bra med kalvar, för de är lugna.." tror han menade att tjejerna är lugna, men jag vet inte.

så här lite bilder från min morgon, glömde min kamera, så det är från mobilen.
alltså, sådärbra bilder..



     

resten av dagen.
jag ska in till alingsås vid halv 11, för att fika med Emma.
jobb, jobb, jobb
och kvällen vet jag inte än..
vi får se helt enkelt.




besök på bondgård, bra sätt att spendera en fredagsmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0