pyssel, studenter, kalas, studenter, mm mm

så ser mitt liv ut just nu.

(sätt in sms-skickande och små kaffepauser, där du finner det lämpligt, (bra att veta, igår hade jag druckit "så" mycket kaffe att jag skakade när jag skulle till Frida..)

gårdagen

¤ förberedelser inför sommarens läger
¤ studentpyssel, kortgörande, slå in paket osv osv (ni vet säkert allt som ska göras)
¤ student- kalas
¤barnlägersplanering
¤ födelsedagskalas hos Frida.
¤ hem, fixa lite smågrejer, sova vid 00.00 (typ)

idag
¤ upp, frulle, fix
¤ prat med ordföranden om hösten
¤ planeringar
¤  iväg skickande av ca 100 mail och sms...
 ¤ mer studentpyssel
¤ ett litet avsnitt av Grey´s (jag är beroende, men snart är avsnitten som jag inte sett slut, och då är det avvänjning som kommer ;))

Vad jag har kvar att göra idag
¤ inhandlande av den sista studentpresenten (eller komplettering är vad det handlar om) + matinköp
¤ studenter gånger 4
¤ förberedelser inför läger och annat skoj.

sen lite personlig planering inför sommaren,

Jag lever ett fantastiskt liv!
vill bara säga det!!

ja det var väl det?!
Frågor på det?
(kommentar = svar)

See ya!
nu är det vårgårda som gäller!!

Kommentarer
Postat av: josefin

Ja kan inte mer än att hålla med på den rubriken. Snart e studenten över o man slipper tänka på paket, blommor o kort som ska göras. haha.



Dricka kaffe tills man skakar låter inte allt för bra, kanske e de helt enkelt så att kaffe är en drog?



Ha de! :)

2009-06-04 @ 22:31:17
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: MALiN

SV:

kaffe är inte en drog, bara något man behöver för att leva!!

det är inte ens någon idé att diskutera det, så vi kan skippa det från början.



hur som helst, nu tror jag att studenterna här är uppvaktade, då är det bara hemma i nässjö också.

får se vad som händer med det...

2009-06-05 @ 09:51:00
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0