solen och jag...

oja solen har varit framme hela helgen, och trots att jag har jobbat HELA helgen (konfirmation) så har jag fått min del av solen jag också.
nämligen, lite för mycket. så nu har mina axlar en härligt röd färg..
men det gör inte ont, alla verkar tro att det gör ont, men det gör det inte..
och solskydd är en bra grej!!

hur som helst.
idag är det måndag, för dig som missat det och idag ska jag till Lina på pyssel och lunch!
och framåt kvällen drar vi till småland, det verkar som om platsen fortfarande är okänd för oss, vi (jag, Lina och HannaSara) vi ska nämligen grilla med några av Linas kompisar där nere, men riktigt  var vet jag inte, jag trodde jag hade koll. men sen fick jag ett sms från Lina, som borde ha koll, och då var det en helt annan plats.. så.. vem vet?
 men jaja. det blir en toppen måndag detta!!

annars, helgen ja, lördagens gtj kunde jag helt klart ha gjort bättre, jag var lite för oförberedd, men söndagens gudtjänst gick bra!
trots att jag läste, texten som får alla att bli nervösa, Apg 2:1-11. läs den.
men att det gick bra visar att övning ger färdighet!!

ha en riktigt bra måndag,.
lita på att jag ska göra mitt bästa för att få en bra måndag!

Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0