tyst, tyst, tyst

Ja här är det väldigt tyst från mig,.
anledningen stavas BRÖLLOPsplanering..
och då inte mitt egna bröllop. det är långt kvar till det.  jag har hört att man tydligen måste ha någon att gifta sig med..
men det är mycket fix, in på mer detaljer kan jag inte gå, för en gång i halvåret så kommer Jocke eller Martina in på denna sida, och mycket är hemligt!
så det så!
men det blir en hel del fix.
och sen har jag semester också! :)
så jag  försöker hinna med mycket annat.

men jaja.
jag får helt enkelt ta upp detta med bloggandet efter sommaren!

Kommentarer
Postat av: Blivande BRUD martina

JAG VILL VETA!! JAG VILL VETA!! ÄR JÄTTENYFIKEN!

äntligen är vi klara med bordsplacering och att skriva om alla gäster. vad fort tiden går! på lördag åker vi till alingsås. synd att du inte är hemma! hoppas du mår bra!! KRAMKRAMKRAM!

2009-07-02 @ 19:55:25
URL: http://martinafriberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0