dagen som heter tisdag!

kära bloggläsare.

det var ett tag se jag skrev ett inlägg här, varför tänker någon?
ja det har varit en mängd olika anledningar som jag har haft, en av de har varit tidsprioritering.

Hur som helst, idag skriver jag.

Eftersom jag jobbade igår, jag vet att det var måndag igår och den dag då jag brukar vara ledig, men nej, det blev inte så.
men jag löser det med att vara ledig idag istället! smidigt va!!

för er som är nyfikna på vad jag gör idag så ska jag här berätta det.
hittills idag har jag inte hunnit med mycket.
sett en film, försökt lösa lite småproblem inför morgondagen..
sånt löser sig alltid genom mail och liknande.
och lite pysslande, skriver brev, gör kort och sånt. mycket trevligt,
det är sånt som man inte riktigt tar sig tid för annars. men idag så.

min plan är även att sy (förhoppningsvis nästan) klart min klänning, fixa mat (köttbullar och makaroner och tomater,.. Jejj!!), gå ut och gå. och lösa andra små problem som är lätt jobbrelaterade..
vilken fantastisk dag!!
sen är min fråga till dig, vad ska jag göra i morgonkväll. jag har två alternativ, antingen åka med scoutledarna, jag vet inte riktigt vad de ska göra, om det är planering eller bara umgås.. eller så ska jag försöka lösa mitt "tv-problem" och gå hem till någon för att kolla på hockey!

ett tredje alternativ skulle kunna vara att skippa allt, och istället sitta och följa "minut-för-minut" (hockeymatchen alltså) samtidigt som jag då skulle kunna fixa lite jobbsaker..
Hur som helst, än vet jag inte hur jag ska spendera min onsdagskväll, så förslag tas tacksamt emot!!


Ha det fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0