det var en gång en vår...

ja så kan man se det.

hela denna veckan har det varit så fint, det har verkligen varit så att våren har varit på väg, visserligen har det varit kallt, men solen har lyst vackert alla dagar.

så vaknar man idag, och tittat ut och vad är det man ser?

JO SNÖ I MASSOR! Under natten har det säkert kommit runt 10 cm som lagt sig (andra skulle kalla det vackert..)
men jag är så trött på snön..

och idag om bara en och en halv timma sätter jag mig på tåget för att ta mig till småland, till mor och far.
och där är det också snö har jag hört.
surt är vad det är!!

jag vill här skicka ut en efterlysning efter våren, alla upplysningar är välkomna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0