finns det något som heter röd mellanmjölk?

hemma efter en vecka på Götabro,
en underbar vecka.
som jag skulle kunna skriva HUR MYCKET SOM HELST om, men det gör jag inte.

hur som helst hemma igen och gissa vad?

jodå det är sant, jag är sjuk. eller i alla fall väldigt nära innan det bryter ut totalt...

jag har stort sett ingen röst kvar, näsan pendlar mellan att vara igentäppt till att vara som en vattenkran, (men inte något så trevligt som vatten som rinner, men vi går inte djupare i det...)
och jag är trött..


Kommentarer
Postat av: sayan

nä inte om man inte uppfinner det :P

som vi....

eller jag menar.

som man skulle kunna göra om man vill busa med folk när de inte är hemma.

alltså..

jag menar, vi har väl inte gjort nåt,

men andra kanske kommer på tanken..

gillar dig!

2009-03-16 @ 13:30:23
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: sayuri

jag har nu fått bekräftat av min mor att det faktiskt FINNS nåt som heter röd mellanmjölk. när mor var i norrland som evangelist kunde man tydligen införskaffa sig det..! spännande I say!



och JA, vi måste åka och hälsa på Eken (som för oss heter Johan) när han faktiskt är hemma! :) jag blev glad att han blev glad iaf...

puss

2009-03-17 @ 12:59:37
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: syster

Hoppas du blir bättre syster... men ville bara säga att du får tänka på din syster som var dödsjuk!!! :/

Har varit o tagit nytt blodprov idag så nu hoppas jag att allt ska va bra!!

puss på di

2009-03-18 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0