helgen i småland


helgen började på fredagen (helger brukar börja då har jag hört..) med besök på nattljud, Fannie spelade
där var frida, och frida, linea och en massa andra!

     

sedan var det lördag:
fika hos linea!

       

med linea, mirjam, fannie, frida och amanda

       

Linea hon är bra hon på att baka och fixa, gott var det och efter såg det ut så här:



kameran glömde jag hos linea när jag senare åkte till frida, det var trevligt!

Söndagen:
 trevlig söndags gudstjänst, kören var med, åh, härligt!!

middag med mormor och sen träffade jag emanuel och karin, spelade settlers, blev spöad ordentligt gånger två!

 

måndagens besök hos tandläkaren, var inte så trevligt, eller ja, jag ska inte klaga, det blir säkert bra.
senare tillbaka hem och ett besök i alingsås för en pizza med koppen!
riktigt trevligt.
mer sånt åt folket, det är vad jag säger.

helger det är bra saker, ibland känns det konstigt att jag har flyttat, speciellt när man kommer hem.
det är en konstig känsla, för man har missat ganska mycket, men samtidigt är det ganska mycket som är sig likt.
aja, det är svårt det där.
hur som helst löser det sig alltid, det bara gör det.

to be continued...

Kommentarer
Postat av: frida i

fina kort du.

känns som du fick ut det bästa av helgen i nässjö..

2009-03-07 @ 14:48:02
URL: http://frida.igefjord.se
Postat av: Elin

Du glömde att du kollade på otroligt otäcka beck med din syster!! ;)

2009-03-07 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0