ibland vänder det

jag var sannerligen opepp på denna dag då den startade..
runt 15-tiden idag vände allt.
jag gick ut för att kolla om jag fått någon post, och där låg ett brev från linea.  (TACK!!)
det hade verkligen inte kunnat bli bättre.. (jo om det hade vart ett brev till kanske)
men då var det som om energin vände tillbaka till min kropp.
jag mår fortfarande inte bra. men jag orkade helt plötsligt göra saker.
så jag svarade (linea, det är på väg,..), tog tag i mitt liv åkte (EFTER MYCKET OM OCH MEN) till vårgårda för att handla, (men bullbak blir det inte..) och till hjulet för att köpa saker till jobbet.

OCH DÄR, stod det,
(bakgrundsinfo, jag har länge letat efter ett kakfat i våningar..) ett härligt kakfat. dock lite smutsigt, men jag tror det går att få bort i disken..
så jag slog till.. det och en trådrulle som jag tror passar perfekt till ett tyg som jag ska sy en klänning av!!
vilken dag alltså, även en regnig dag kan solen titta fram (för att vara lite poetiska..)
nu blir det, ja vi får se vad det blir...

ha det
vi hörs..

Kommentarer
Postat av: linea

Jag har fått ditt brev! (älskar rolig post)

och svaret är påväg (snart, de ligger på min byrå och väntar på att jag ska köpa frimärken, men jag lovar att försöka posta det idag så du kan få det innan helgen!)

2009-03-26 @ 15:48:49
URL: http://lineak.blogg.se/
Postat av: linnet

Jag har fått ditt brev! (älskar rolig post)

och svaret är påväg (snart, de ligger på min byrå och väntar på att jag ska köpa frimärken, men jag lovar att försöka posta det idag så du kan få det innan helgen!)

2009-03-26 @ 15:54:34
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0