Ändå faller Regnet....

GodMorgon!

det är nog så att det är ytterst sällan jag bloggar så här tidigt.

idag försökte jag gå upp vid 06:50, det gick inte, så jag låg kvar i sängen till 07:30 vilket ibara innebar att jag fick göra saker lite i snabbare takt, men inget värre,
anledningen till att jag är uppe så här tidigt (i mitt liv är detta tidigt) på en fredag är för att jag snart är på väg till Mariestad, för att  gå en utbildning, tillsammans med (nästan) alla tjejungdomsledare härifrån.
så det ska blir trevligt.

ha en fin dag!


tack för att ni kommenterar! tror det eller ej, men det kan faktiskt lyfta min dag!

Kommentarer
Postat av: josefin

Håller med dej! 06.50 e äckligt tidigt.. iaf på en fredag.. Men det går oftast lite lättare när man har nåt kul att se fram emot, så hoppas utbildningen blir rolig! :)

2009-05-08 @ 11:08:19
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0