att cykla och känna doften av regn...

idag är det måndag.
jag är ledig och all vaken tid borde gå åt att fixa hushållssysslor hemma, (tvätta, diska, laga mat, städa) 
men den går  till att fixa saker inför bröllopet.
om det är någon som har missat det så är det så att PATRIK OCH MIKAELA gifter sig på lördag,
jag, Sayan, Ella och Niklas är värdar..
så det blir en del..

och innan var jag och kopierade några papper på byns stora företag, de har en sjukt bra kopiator alltså, och sen när jag skulle betala sa hon, "äh vi struntar i det,  det är ju inte så mycket ändå",
jag är så sjukt tacksam!
de är så snälla så de finns inte.. eller ja, men det är ett uttryck.
de är snälla i alla fall!!
och sen när jag cyklade hem så luktade det precis som det gör när det regnat.
jag gillar doften av regn, mycket!

nepp, nu ska jag återgå till bröllopsfix.,.

Kommentarer
Postat av: josefin

inget fel på doften av regn! :)

Men att cykla under regnskurarna e inte kul.. de gjorde ja imorse.



2009-05-18 @ 17:50:24
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: MALiN

sant, där håller jag med dig till 120%, dock kom det aldrig något regn igår, Inte som jag märkte i alla fall.. men doften fanns där i alla fall...

2009-05-19 @ 09:16:31
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0