bara för att jag är trött och irriterad

ibland blir jag sur på saker på facebook, som alla tester man kan göra så som.
¤ vem i sagan om ringen är du? (förlåt, jag orkar inte ens bry mig, om vem jag kan tänkas vara)

¤ vad är din riktiga ålder? (hallå, behöver jag ett test för att veta det, jag fyller 21 om mindre än 2 månader, jag har koll på hur gammal jag är..)

¤ vem är du i syskonskaran? (hrm. låt mig se, jag har en storasyster, en lillebror, hrm vad blir jag då? jo just det, då blir jag mellanbarn. vad bra med ett test som säger det)

¤ vilket bilmärke är du? (eh, jag är en människa och om det handlar om vilket bilmärke jag gillar så behöver jag återigen inte ett test som talar om det för mig...)

¤ vilket parti är du? (som om jag behöver himla faceookstest för att få veta det, tacka vet jag att jag och lina ska sätta oss in i detta på riktigt, dvs inte facebookstest..)

nu tycker en del att jag ska skippa att skriva detta, jag kan  ju bara strunta i det.. och ja, det kan jag, men nu VILLE jag skriva ner min irritation..

Kommentarer
Postat av: josefin

ja förstår frustrationen! dock e dessa test roliga ibland när man har tråkigt, de livar upp stämningen. ibland iaf.

O testet "vem e du i syskonskaran?" tyckte ja va skoj. Ja har nämligen inga syskon (iaf inga helsyskon). Så ja väntade spänt på de resultatet. O eftersom jag antog att svaret "du e enda barnet på din mammas sida o äldst på din pappas" inte skulle finnas med så va de lite kul att se resultatet enligt facebook. haha. ja har kanske torr humor iofs?



Ha en bra dag! :)

2009-05-26 @ 17:03:14
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: MALiN

SV: mm. en del tycks ju tydligen tycka det..

konstigt.

hur som helst, vad fick du för svar?

2009-05-26 @ 22:52:51
URL: http://malindarlings.blogg.se/
Postat av: josefin

Ja va mellanbarnet.. hmm

2009-05-27 @ 12:56:19
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0