dagen efter kvällen före..

såattsäga.

idag är det söndag. jag hade världens kortaste mini predikan eller sammanfattning och lite tankar om ett drama som söndax spelade upp.

gårdagen var toppen.
jag var på ett 75års kalas.
och på kvällen drog jag, Amanda, Malvina, Moa, Gustav och Petter till jönköping för att gå på konsert! med ole börud (egentligen med streck genom o:et, men jag har inte fattat hur jag får till det på denna dator..)
hur som helst, det var hur bra som helst.
sen pizza och sen hemfärd. 
sömn är bra grejer. det blev lite för kort, sen övade jag in det jag skulle säga på gudstjänsten och till sist blev det gudstjänst och grejer, fika, och nu om en timme ungefär så ska jag hem till Langdells och äta där. det blir alla tiders det

kvällen  kommer tillbringas på församlingsmöte.
det tror jag blir alla tiders! också.
 (när jag är trött blir mitt språk ganska enformigt, förlåt...)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0