en ny arbetsvecka.

japp så var det dags för en ny arbetsvecka,. som för min del alltid börjar på tisdagar, då jag är ledig på måndagar, om det var någon som har missat detta.

denna vecka är fullproppad med saker stort sett från morgon till kväll, men det är så jag gillar att ha det, så det är greeejt!

annat som inte är så kul i mitt liv är att lilltån på min högra fot är lila, då jag slog i den igår, man tänker att lilltån inte gör så mycket, men när man slagit i den så påverkar det varenda steg man tar. det är inte så skönt, kan jag berätta.
för den nyfikna så att säga,

igår kom Koppen, Emma och Josef och hälsade på, alla var väl sidådär en timme försenade, i alla fall mot den tiden de hade sagt att de skulle dyka upp,.
men vi hade trevligt i alla fall.
lagade och åt tacos, kollade youtube-klipp och såg film.
sen åkte Josef och Emma. då satt jag och Koppen kvar en stund och pratade om livet, om hösten och om våra jobb.
det är härligt att ibland bara få vräka ur sig allt det man går och tänker på, som man egentligen inte förstår om man inte är insatt i hur det är att jobba i den församlingen som man är med i. Ibland det underbaraste som finns, ibland totala motsatsen.
men  det är kanske sånt livet är? eller?

nepp, nu är det dags för frukost och sen till skolan! får se om min praktikant kommer ihåg vilken tid det är han ska vara här....

hoppas du får en fin tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0