igår alltså

igår, då var det gudstjänst och avslutning på vår lilla mini-serie.
efter det åt jag middag hemma hos min värdfamilj
och sen hem för att öppna till killarna som ville öva i musikrummet..

sen var det dags att åka till vårgårda för att handla och då jag var där, tänkte jag, jag köper äpplen, så kan jag göra en paj eller något likande till kvällen. ja.
sagt och gjort, jag gjorde det och när jag kom hem satte jag igång
sen kom killarna och tjejen som var i musikrummet upp och jag bjöd som vanligt på glass och denna gång äppelkaka, då den tog slut innan jag själv hann smaka, så gjorde jag en till...
och den tog också nästan slut innan jag hann smaka, så då var det ju bara till att göra en till...

så igår bakade jag 3 (TRE) äppelkakor, man kan säga att nu kan jag det (enkla) receptet i huvudet...

sen såg jag på film/tv resten av kvällen innan jag till slut gick den långa vägen på cirka 5 meter från soffan till sängen..
japp så var det...

Kommentarer
Postat av: josefin

Äppelkaka lät inte fel! de kanske man skulle baka nån dag! hmm

2009-05-18 @ 13:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0