om 71 dagar fyller jag 21!


och jag sitter och funderar lite på vad jag önskar mig.
hur jag ska fira min födelsedag, om jag vill fira den..
var jag ska fira den och lite sånt.


men den största frågan är nog vad jag önskar mig,
för första gången i mitt liv när en födelsedag (eller julafton) närmar sig så har jag ingen aning
om vad jag önskar mig. och det känns lite konstigt.
eller jag har en sak som jag önskar mig, men jag vet inte om jag ska vänta tills jag fyller år och ser om jag får
det eller om jag ska gå och köpa det själv.
Det handlar om en scoutmatlåda, eller vad jag ska kalla det.
en låda där allt finns, och inte tar stor plats..


men det är allt, kanske ett sällskapsspel också.
men sen tar det stopp.

har du förslag på vad jag kan tänkas önska mig?
nej jag bara skojar..

men det är lite tankar från mig en sån här dag.
tisdag.
idag så blev en samling/planering  inställd så jag har haft lite tid över.
det var skönt. det är nog det jag behövde tror jag.




ibland blir inte dagarna som man har föreställt sig dom att vara, men det betyder inte att det är dåligt.

Kommentarer
Postat av: josefin

Du hinner nog komma på mycket mer innan dess:) Det tror jag iaf:) Ju närmre man kommer ju mer kommer man på! Annars kan du ju alltid önska dej upplevelser! De va ju årets julklapp 2008 (eller nåt..) så de funkar säkert som födelsedagspresent med:) Jag vet inte vad jag önskar mej heller.. Men ja fyller år efter dej så ja har ännu mer tid att tänka^^

2009-05-13 @ 10:03:06
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: Hannah

I promise! Jag har mer problem än du! Jag fyller ju för sketen snart snart! puh... vill prata med dej när du kan! puss!

2009-05-13 @ 11:18:35
Postat av: MALiN

troligtvis kommer jag väl göra det.





okej,. det är nog sant..

har du inga tankar alls?

2009-05-13 @ 23:00:44
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0