på en natt som känns som en dag.. ?

det känns som om jag vänt på dygnet totalt omedvetet, kl är halv 2 på natten och jag känner, sova nu?
kan jag ju inte göra.
det är konstigt men sant, har ingen aning om varför det är så här. om det är så att jag bara kommit förbi ett stadie av trötthet och inte riktigt påbörjat nästa?
kan vara så.
men imorgon blir en lång dag också! (jag gillar mina långa dagar nu för tiden!)
jag ska upp, äta en ordentlig lång frukost som jag njuter av!!
städa,
jobba,
baka
laga mat,
umgås med Simon och hans kompis från USA (Simon är en kompis från Götabro-tiden som ska hälsa på!)
eXpand,
förbereda scoutgudstjänst
och en hel annat som jag inte känner att jag ska skriva upp här!

nu när jag kommit hem från cafét (eller ja, gick upp för trappan) så har jag suttit och klippt i gamla dagstidningar, klippt ut de människor som jag känner här, och ska någon dag sätta mig och klistra in det i ett album, vad roligt det kommer bli sen när jag är gammal och kan titta på det!
eller det är i alla fall tanken!


idag har jag ju också varit i Mariestad på utbildning! det var HUR BRA SOM HELST!
och på vägen hem i bilen hade vi världens härligast tjejsnack, jag har verkligen saknat att bara få vara så tjejig man bara orkar och bara få prata om allt sånt som bara tjejer kan förstå att det är roligt att prata om..
mer sånt, jag ska försöka med det.
och jag tror att jag nu snart ska ta tag i mina planer inför hösten. om allt går som jag vill så ska jag börja dansa igen! det ska bli roligt!

Kommentarer
Postat av: sayan

hej älskling! saknar dig. men snart ses vi. en sak att kommentera vad gäller simon: jag träffade honom på jesusmanifestationen! hur ofta händer det?! bland 18 000 pers... plus att jag träffade mangan!, mikael nilsson, tc-kalle och nån mer tror jag...

puss

2009-05-10 @ 00:24:04
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0