svaren på de där frågorna man har?

jag vet inte om du som jag går och tänker på en massa konstiga frågor när du möter människor.
frågor som

skostorlek?

tandborstfärg?

var i munnen de börjar borsta tänderna?

vilket öra de för telefonen till när man ska svara?

hur de föredrar att rykta en ko?

vilken hand de helst använder då det gäller att få glaset/muggen/koppen till munnen för att dricka något?

om de får välja, vilken del av soffan sätter de sig i, om den är helt ledig?

vilken arm de har klockan på, om de använder klocka vill säga...?

om man är en sådan somgår på utsidan av filmen man ska se, eller om man noggrant läser texten på baksidan...

om den vill sitta långt fram, mitten eller långt bak om man ser en film på bio...

ja, det är sånt jag funderar på en sån här söndag, vad funderar du på, vad vill du veta om en människa då du träffar den för första gången, (och då menar jag inte sånt basic, som namn, och om de fördrar att skriva med höger eller vänster hand...)

Kommentarer
Postat av: josefin

Klockrent! Ja vet inte om ja funderar exakt sådär men det var klockrent ändå! :) Nu kommer jag alltid framöver tänka på de där frågorna när ja mäter en människa på stan, hahaha.

2009-05-17 @ 23:25:20
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: Hannah

Wow, vilka fantastiska tankar! Det vill jag prata med dej om! =) puss

2009-05-18 @ 09:39:49
Postat av: MALiN

mm.. kanske inte tänker på allt detta första gången, men då man lär känna någon är det viktigt att ha koll på detta..

det tycker jag allt.. japp det gör jag!!

:)

2009-05-18 @ 11:21:54
URL: http://malindarlings.blogg.se/
Postat av: linea

vi har känt varandra väldigt länge men du har nog aldrig frågat dessa frågor högt till mig. så här får du svar:

-39 ungefär

-en assnygg tandborste, blå med zebra-mönster!

-har jag faktiskt aldrig tänkt på men ibland är jag duktig och borstar som man fick lära sig i skolan

-höger eftersom jag är högerhänt och svara med höger, jag kan inte heller bära en väska på vänster arm

-jag brukar inte rykta kor, gör man det överhuvudtaget?

-som sagt, jag är högerhänt

-jag vet inte, hemma sitter jag alltid längst till höger (där jag suttit så mycket att skinnet nästan är bortslitet) och i lägenheten sitter jag i mitten, eller kanske lite till höger och i sibbes soffa där det inte ligger några kläder

-har ingen klocka

-utsidan helt klart, samma sak gäller böcker (och det var så jag hittade min absoluta favorit författare)

-i mitten av raden är viktigast, sen vill jag sitta långt fram så jag ser texten



jag vet inte om jag är lika knäpp som du (:P) och tänker på sånna saker. haha eller tja lite kanske

2009-05-23 @ 12:13:50
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0