tisdag 19/5

har vaknat upp till en ganska så härlig morgon, dock efter en natt som säkert har inneburit ganska mycket sömn, men det känns inte så. jag vet inte om du har såna nätter ibland,
då det känns som som man bara ligger och vrider sig. att man tittar på klockan och bara blir trött på att man inte ännu somnat. en sån natt har jag haft. dock har jag säkert sovit lite mellan dessa "klocktittar" men speciellt djupt kan jag inte ha sovit. och det känns nu.
dock är det bara idag som det gäller att hålla ut, är nämligen ledig resten av veckan. JEJJ!!
eller ja, typ.
det ska klippas hår, förberedas och en hel del annat. det kommer bli grrrreeat!
dock så ska jag fylla i Praktikant Petters alla utvärderings papper idag, det kommer bli väldigt spännande.. och läskigt.
men jaja. jag tänker bara "hur kan de tillåta att jag, som inte ens är 21, (snart, men inte än) kan vara handledare, och att mina ord om hur han har jobbat kan påverka hans betyg" det tycker jag verkar mycket, mycket konstigt.
men jaja, jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Nalle

Hej. Jag är den där konstiga hedningen Sayuri umgås med då och då.



Känner igen den där typen av nätter. Det suger enormt.



Oj oj, ytterligare en blogg man måste följa.

2009-05-20 @ 00:18:28
Postat av: josefin

haha jaså Nalle, du har me hittat hit? Inga problem att hinna me att följa en blogg te väl.. Så många följer du väl ändå inte?



Jag håller med er, såna nätter e inget vidare.. Och de händer allt för ofta.. blääh. Man sover men på morronen har man ändå inte riktigt sovit så att säga. usch.



Ha en bra dag! :)

2009-05-20 @ 12:08:44
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: MALiN

tro det eller ej, men Nalle jag vet vem du är, jag är ju en av de där som har facebook, och har sett en bild med dig och sayan, har jag för mig i alla fall, sen händer det ju att sayan säger att hon umgås med dig (er, Josefin och Nalle är ett vanligt förekommande sällskap har jag fått för mig..)



måste och måste, inga krav här inte, men det är kul om du läser...



hatar såna här nätter, hade en till tills i dag och det är inte bra, man mår inte så bra av sån sömn, tyvärr...

2009-05-20 @ 16:55:06
URL: http://malindarlings.blogg.se/
Postat av: josefin

jo, vi umgås ju en del! :)



Lycka te med bröllopet i helgen!

2009-05-20 @ 19:43:05
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0