vad jag gör en onsdagskväll

så sitter man här, trots att man lovat sig själv att det inte skulle bli försent,
samtidigt som man lovat sig själv att det ska bli färdigt ikväll,
så man slipper sitta uppe nästa natt, jag pratar om jobb,
närmare bestämt ett bildspel som ska medverka på lördagens fest med konfirmander och dess familjer..
det är ett evigt pusslande, men så är det..
men jag tror att jag är klar för ikväll,
för jag orkar snart inte sitta och pussla in bilderna, ändra storlek, skriva texter och liknande..
för jag är trött.
trots ett koffein- och sockerintag,
som gjorde att jag tvivlade på min fysiska hälsa,
men saker har ju blivit gjorda sådetså!

efter att ha bråkat med spotify i flertalet minuter så lyckades även detta bli en kväll med mycket musik, mycket kaffe, mycket choklad, mycket gjort.
så i morgon kväll kan jag njuta av bal och det sista fixet.. förhoppningsvis i alla fall.

för nu ska jag borsta tänderna,
läsa ett kapitel i min bok, och sen ska jag försöka sova.
imorgon befinner jag mig på pojkebo.. kl 9.00
så ett par timmars sömn kan nog vara bra.

sov gott.
(tyckte de detta var rörigt, så förstår du mitt beslut att sluta med bildspelet för ikväll...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0