who am I?

idag lider jag av bekräftelsebehov, enl min statistik finns det tydligen människor som läser min blogg?
eller är det feltryck, att man bara råkar hamna här, för att man av någon gång av misstag skrivit in adressen hit?
så om du läser kan du väl skriva hej bara?
bara för att det är vad jag behöver idag?
snällt.

denna veckan. igår var jag i göteborg och upplevde hur otroligt snälla människor i göteborg är, människor som mer än gärna håller upp dörren in till toaletten som egentligen  kostar pengar, men tycker att man kan gå på deras betalning,. en snäll (men på gränsen till obehaglig tyvärr) man som jag träffade då jag skulle boka biljetten hem, då jag kommer in i sj:s butik och tar min nr-lapp. kommer på vilket nr som betjänas nu 35 och på lappen min, om vilket mitt nr är 82. (SURT)
denna man pratade lite med mig, och efter mycket om och men (vilket innebar att vi skulle försöka oss på att köpa biljett via en sån där automat (ingen av oss hade gjort det) ) så erbjuder han sig att jag kan få hans nr lapp, som var cirka 10 nr före mig (med andra ord 72) för han hade ingen tid att passa, han visste inte ens när tåget gick, men jag hade ju koll på när mitt gick.
så vi byte helt enkelt och jag hann med tåget, hur det gick för denna man vet jag dock inte.
men han var trevlig!!
och att få träffa Koppen, var välbehövligt. TACK!

veckan i sig är en vecka då jag har extremt mycket att göra, som till viss del är skönt och till viss del känns jobbigt.
då jag passar på att planera in allt jag inte brukar hinna med. smart.
men hursomhelst, så tror jag att det kommer bli skitbra till slut, bara jag ser till att sova ordentligt, äta ordentligt och ser till att röra på mig, och framför allt, inte ägnar all min vakna tid åt jobbet, utan faktiskt lever lite däremellan..

till sist vill jag citera min PP (praktikant Petter, som jag kallar honom... )

"Vad som än händer, i Guds händer"

Kommentarer
Postat av: Emma - Blondie

Hej Malin!!

Jag är allt inne och läser din blogg men är väl en av de i mängden som inte publicerar mitt intrång :)

Tänkte bara säga hej :)

Hoppas allt är bra med dig...

kramar

2009-05-06 @ 18:21:18
Postat av: josefin

Hej! :)

2009-05-07 @ 21:12:00
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej! :)

2009-05-07 @ 23:46:50
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/
Postat av: josefin

ursäkta det där.. min dator e lite skum.. den gör sådär ibland!

2009-05-07 @ 23:47:40
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0