YOU

jag lyssnar på en riktigt gammal  låt där en rad av texten är

"all i need is you"

ibland är det så jag känner, och nej, jag är inte kär det handlar om att allt jag behöver är Gud, eller att jag vill att det ska kännas så.
och nej, låten jag lyssnar på handlar inte om att älska Gud, det är en kärlekslåt
nu vet ni det..

men annars,  idag är ensåndärdag som är svår att beskriva.
den är inte världsklass, men verkligen inte dålig, den hamnar fint där någonstans däremellan.
och det gör att det är svårt att förklara.
 
scoutgudstjänst. trevligt., dock kändes det lite oplanerat, från min sida, jag hade allt annat än stenkoll..
men det är mitt fel, det blev bra tror jag i alla fall.
sen efter det så gick jag och två killar och kollade på en traktortävling
JAG PÅ EN TRAKTORTÄVLING FRIVILLIGT, det är sant.
det var kul, det lilla jag såg.
de plöjde.
mycket spännande.

Simon och Kyle var ju hos mig i går. och det blev mycket engelska, han sa att han förstod mig så vi hoppas på det :)
det var roligt att få prata, dock kändes det skumt att prata engelska med Simon, som i vanliga fall (för den som inte vet) pratar svenska (eller en variant av det i alla fall kanske vissa skulle säga..)
Kyle fick smaka lite nya saker såsom  couscous och curry, åter igen sa han att han gillade det, så jag får väl tro honom.

mycket mer har jag inte att berätta om.
ikväll kommer delar av bönegruppen hem till mig och så ska vi träffas, det känns som om det var evigheter sen sist.
och imorn kommer Emma och Josef (Götabro-vänner) och hälsar på! det blir toppen.

hur har din söndag varit?

Kommentarer
Postat av: josefin

Josef som Josef som var i Arvika? Isf, hälsa! :)Eller ja du kan ju hälsa ändå iofs, haha, men ja lär ju inte känna dom men.. kan ju va kul me en hälsning ändå! :P



Traktortävling måste ja säga lät skumt.. haha. o ja kommer ändå från skogarna i värmland! Ja har nog aldrig sett en tävling med traktorer.. Kanske e kul, får kolla upp de nångång..! haha



Ha en fin dag!

2009-05-11 @ 09:52:46
URL: http://josefinarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0