en vecka som inte innebär sömn..

Jag vet inte vad det är som har hänt med mig denna vecka.
Ungdomarna här i området har höstlov. (för övrigt mitt 3 år utan höstlov, känns lite konstigt..)
och det innebär att ungdomarna har inget att göra på dagarna. Vilket gör att det är helt okej att sova då.
Och det i sin tur leder till att de är uppe sent typ alla nätter.
Och av en konstig anledning så betyder det att även jag är uppe sent.
DOCK har jag ju annat för mig om dagarna så jag har inte samma möjlighet att sova på dagarna.
Men med kaffe och ett ständigt vandra omkring som om allt omkring var lite luddigt. Det fungerar också..

Nu sitter jag och skickar sms till höger och vänster. Om kvällen, om helgen, om UngLedare, om Särna och typ 100 saker till.. Galet.

Dock har jag ett litet problem. Igår skar jag mig i fingret. Och nu gör det lite småont, svider och håller på. Plus att det gör lite småont att använda fingret (till att skriva och dyl.) Men jag lever! Det är positivt.

Du har väl inte missat att jag även bloggar på  Minimal Miljöfestival Det är värt att kolla in bara för att den är snygg!! :)

Detta var ett rörigt inlägg om vad som händer i mitt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0