måndagen den 5 oktober

Kära blogg.

Idag är det måndag. Min plan för dagen var att inte göra något alls. Efter en helg som verkligen har inneburit håll igång tänkte jag göra absolut ingenting. Men det blev inte riktigt så.
Eller både ock, vill jag nog säga.

Dagen började med en sovmorgon. Gick upp vid halv 10 ungefär, efter att ha varit vaken i 20 minuter..
Tänkte fylla dagen med film. men det blev bara 1. såg Ask the dust. Den var bättre denna gången, har sett den en gång innan, men då gillade jag den inte, men tänkte att det var bra att ge den en andra chans. Så det gjorde jag. :) och som sagt, jag gillade den bättre denna gång.
Men sen blev det inga mer filmer, utan istället satte jag igång och tvättade, diskade och gjorde en lite mer ordentlig städning. Det blev riktigt fint. (när jag har mycket att göra så låter jag allt falla och orkar inte att hålla fint omkring mig,) men nu är det fint igen!
Sen så kom 3 tjejer och så hjälpte jag dom att plugga inför 2 prov. Vi höll på i nästan 3 timmar.
det var riktigt skoj, fast samtidigt är jag glad att jag inte pluggar.
Det är en konstig sak det där - prov - man läser och läser och sen så ja, det är sant, men jag glömmer. Hade stort sett glömt nästan allt av det som de tjejerna skulle kunna. Tack och lov så kunde jag ju läsa i böckerna.. OCH sen är dessa tjejer grymt duktiga. så det var inga problem (de går i 8:an..)

ja, så där jättemycket mer har jag inte gjort idag.. men det känns som en bra dag ändå. tänkte gå och lägga mig nu, så jag är i form för veckan som kommer! :)

Hoppas du har haft det fint!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0