om egentligen ingenting

Jag sitter och kämpar mot tårarna, inte för att jag är ledsen, utan för att jag är så otroligt trött...
Och jag kan inte gråta nu, för jag ska strax iväg och äta middag..

Det är härligt,
jag fick en inbjudan igår, de sa att jag gärna fick komma och äta middag hos dom och jag tackade ja!,
och sen sa hon att jag fick ta med mig två valfria personer som också fick äta..
det var fint, tycker jag!
Fast det var så svårt att välja, men valet är gjort..

För övrigt så har jag predikat idag.. Och haft hand om gudstjänsten..
Jag vet inte hur det gick, det gick säkert bra.
Jag stod ju där framme så jag vet ju inte hur det såg ut från åskådarplats...

och ikväll så ska jag se film, för det känns som en sån dag..
Helst någon film som man kan gråta till, för det tror jag att jag behöver!!


Ett litet tips: Lyssna lite på Maja Gullstrand! Det är bra tycker jag! (sök på youtube, spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0