ändrade planer

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Sannerligen inte!
Det gäller mina planer för morgondagen.
Min plan var att vara ledig imorn. då jag har ett antal lediga dagar att ta ut..
Dock kommer det inte bli så, utan jag måste jobba lite imorn ändå. men man kan ta det förhållandevis lugnt :)
och jag tänker, jag ska ta sovmorgon.
och då känns det inte som om jag MÅSTE gå och lägga mig än.
så nu tänker jag ta en kopp te, surfa in på tv4:s hemsida och kolla på det idolavsnittet som sändes tidigare ikväll.

Jag kan erkänna. jag är fast.

två års uppehåll (klart jag såg ett och annat program, men jag kunde tänka mig att missa flera!) så är det kört.
men jag klagar inte. jag tackar istället för att jag kan se programmen på hemsidorna senare. (annars hade det aldrig funkat!)


Jag hoppas du får en riktigt nice dag/kväll. (beror på när du läser det... jag hoppas du får det bra helt enkelt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0