efter en dag i grannbyn

hej hallå.

idag har jag varit riktigt duktig. i alla fall om jag får säga det själv. och det får jag! :)
idag har jag varit i grannbyn (som rubriken säger...) och vad har jag gjort där?
jo, det ska jag berätta.
jag började tidigt idag. gick upp kl 08.00 (alldeles för tidigt för en ledig dag)
åkte till Lina, i grannbyn alltså. åt frulle, gick ut och gick.  det regnade
det är en härlig känsla att vara ute och gå när det regnar. när det regnar "lagom" mycket.
det är friskt på något sätt.
sen åkte vi och handlade.
åkte hem till Lina och där har vi idag lagat mat. mat som nu har hamnat lite i våra magar och lite i lite lådor som vi fryser in, och wooola, där har vi matlådor att plocka fram dagar då jag inte orkar/hinner/vill laga mat.
HUR BRA SOM HELST.
och det är mycket roligare att laga mat tillsammans med någon. så igen:hur bra om helst.

och en till sak.
jag älskar filmen
NOTTING HILL
den kan jag se hur många gånger som helst. och jag blir fortfarande nervös, gråtfärdig och tycker den är pinsam på så många sätt, men jag älskar den!
se den!! flera gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0