2 lediga dagar

ja, så är det!
Jag har varit/är ledig i 2 dagar - måndag och tisdag.
Måndagen fylldes med massa saker som skulle göra, och som visserligen var roliga.
Och tisdagen har spenderats mer lugnt.
Visserligen började den inte så bra, då telefonen envisades med att ringa. men detta löstes snabbt genom att den stängdes av, så försökte du ringa mig i dag på förmiddagen/ mitt på dagen så gick det inte, av den enkla anledningen att den var avstängd för jag tog det lugnt!
och tog det lugnt, det gjorde jag sannerligen, var ute och gick, satt ute och läste (och njöt av solen)
sen kom frida hem, och då gick vi och köpte en glass!
och satt ute i SOLEN och åt och sen gick vi lite..
och nu är jag hemma igen och dricker lite te och tar det lugnt!
men vad jag ska göra resten av dagen? hrm det vet jag inte än, men det löser sig säkert!
Ha det fint!
/M

Kommentarer
Postat av: Frida

bra gjort malin!

det är sunt att ibland stänga av telefonen.

och njuta av solen med glass det borde man göra oftare!

2010-04-17 @ 00:04:45
URL: http://frida.igefjord.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0