har svårt att sluta att skratta.

jag gjorde precis ett "test" på expressens hemsida för att se "hur bra jag är på att flirta". jag fick 24 poäng av 30 möjliga. och är tydligen ett geni på det här med att flörta.
vad fint att expressen känner mig så väl..
eller vänta?
det var väl det de inte gjorde.
Jag måste ändå säga att det är ju helt fantastisk att hemsidor här och var (kanske framförallt facebook) har test, så man kan testa allt.
Jag har för mig att jag redan skrivit om detta en gång, men det kan upprepas.
HUR I HELA VÄRLDEN SKA NÅGON KUNNA VETA NÅGOT OM HUR JAG ÄR, HUR JAG SER UT, HUR GAMMAL JAG ÄR, BEROENDE PÅ HUR JAG SVARAR PÅ EN/TVÅ FRÅGOR??
Men roligt var det i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0