inse att jag är duktig

det har jag gjort idag.
Jag har nämligen deklarerat, betalt massa räkningar, ordnat upp alla mina papper som sitter i min "ekonomi-pärm".
Jobbat, och skickat sms till alla som ska ha ett sms, (jobb-sms vill säga), beställt de där spelen som jag bara skjutit på framtiden och nu så sitter jag här med en känsla av befrielse, lättnat.
Plus att jag bestämt att jag inte orkar städa idag, trots att det egentligen borde göras. Men jag orkar inte och tänker därför göra det imorgon istället.
Känner mig så bra.
Och inser att jag är duktig.
och det tror jag att man behöver ibland.
för är det inte lite så, att man får ju inte tro att man är någon eller något. och veochfasa om du skulle få för dig att du är duktig. kom inte här och tro något.
MEN det struntar jag i.
Jag är duktig.
Så illa duktig att jag snart tänker fixa något att äta, ta och sätta mig och se ett avsnitt av bones. och bara vara nöjd!
sen är det dags att åka.
och så tänker jag tillbaka på ett fika-tillfälle med de bästa och därför visar jag en bild, på MIG.
bara för att jag vill.
och det är linea som tagit bilden! (hon är bra hon!)
tack och hej!
ha en fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0